"Den Jumpa Lisa Surihani Bai."

AMARAN
base on true story..~~(Sebenarnya kisah ini 2 tahun berlaku)
AMARAN KERAS
" ENTRI INI MENGANDUNGI UNSUR POYO DAN BELAGAK" hikhikhik ;D

Sebelum ini den dgn lisa surihani memang sangat rapat.., tapi kerana den seorang yang setia pada yang satu(Esah), den terpasa menolak cinta lisa kepada den..

Hayati perbualan den dgn lisa surihani..., mengenai penolakan cinta den terhadap lisa surihani


******

Lokasi : Melang Kopitiam, Melang Kuala Pilah

Masa : 2.30pm



Lisa Surihani : Naja.., seumur hidup i, tak ada lelaki seperti you

Naja : Memang tak ada lelaki seperti aku...tapi yang lebih baik banyak..

Lisa Surihani : Tapi mereka tak sehebat you naja....~~

Naja : Memang tak ada lelaki sehebat aku...tapi yang lebih hebat banyak..hikhikhik :)

Gua bagitau dia lagi "Maka tak perlu kau susah hati, Banyak lelaki yang bisa kau pilih untuk kau jadikan sandaran hati"

Lisa Surihani : i tengok tengok you seksi tau tak...?? orang lain tak seksi..i benci..* pujuk lisa lagi

Naja : Memang tak ada lelaki seseksi aku..tapi yang lebih seksi banyak

Lisa Surihani : i tanak orang lain...orang lain tak setampan you ...* ayat biasa perempuan mengayat gua

Naja : Memang tak ada lelaki setampan aku, tapi yang lebih tampan banyak

Lepas den menjawap kesemua pujuk rayu Lisa Surihani, dia terus nangis tersedu-sedu..gua dengan gentel terus berkata


Maka tak perlu sedu sedan itu
Jangan sampai kau rendahkan dirimu
Memaksa aku menjadi pacarmu

Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kau cantik
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki yang tertarik
Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Lisa Surihani lepas itu terus tersenyum.., dan dia terima penolakan cinta den.. kami pun bergambar kenangan untuk simpanan peribadi...tapi tak dapat den nk tunjuk dekat sini..kontroversi nnti so harap kau orang paham :) peace!hikhikhik

Hasil daripada kisah den dan perbualan den...,akhirnya Alif Satar mengambil idea untuk menjadikan sebuah lagu terbaru nya....dengarkan la....~ ~ ~



Den terpaksa menolak cinta Lisa Surihani terhadap den kerana den sudah mempunyai orang yang den sayang bernama Fashiha Radzi hikhikhik ;P


P/S : lelaki gila jer tak minat lisa surihani ni....bye

No comments: