Ho hoi hoi! kalau la mata bertentang mata!~~~


Assalamualaikum !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hekhek ;p
lamo dah tak bukak binatang ni..sebona eh maleh wey..maleh nk kongsi cerita lah..
kalau kongsi dgn korang apo den dapat?hehe!dapat follower je..tuh pon sikit..den tau den tak hot mano do hai!hehehe..ok dah cukup stop bahasa nismilan ni..kita berbahasa baku KL..

haish!besday girl besday girl.. aku tak tau la nak beli kau hadiah apa?pilah xdo barang best..semua kau da ada rasa nya..i wanna be the best of the best for you :) tapi xtau lah..takut plak ada org lain bagi barang lagi terbaik dari aku :( nnti dah barang aku tak special pulak..xsyok lah camni..hari-2 aku pikir apa je yang boleh buat kau gembira..nak belanja makan kau tak nak jual mahal...amboi!!hahaha..takpe aku tak kesah.. kau xnak xpe..xpakse pape pun..

herm korang bole tolong aku tak?xtau la ape yang patut nk belikan utk si dia yang tercinta tuh.. ;P sogan plak raso eh cakap macam tuh..tapi betul-2 cinta sayang kasih..haa padat dah tuh!3sekali!haha..nak nyanyi utk si dia suara xsedap!kang hujan pulak..nk balik xbole plak nnti..hurrr!-_- ape lah yang paling bagus..modal ada nk beli tapi benda yang nk di beri tuh xdo..nak bagi bunga takut mahal harga eh..senang-2 bagi senyuman yang paling manis lah!haha :) senyum kan bagus!dapat pahal betul kan? jimat den pnya duit kalau macam tu..haha!tapi aku nk juga beli hadiah utk dia!!!!

kalau tanya dia sendiri mesti dia cakap 'nak you sayang' haish!itu you dah dapat lah :) xpayah mintak pun..
kadang-2 tanya lagi sekali dia xnak pape plak..alah segan-2 plak!xpayah segan do..selagi ada duit selagi tu i belikan pape je.. :) kalau xda duit jgn cakap lah..tnya pun jangan!hehe!ok lah stop sampai sini sajo..nk pikir apa yang nk di beli..oke geng chaw yaww!~ peace!

No comments: