SMS terakhir Lisa Surihani kepada aku..

AMARAH KERAS
(Entri berunsur gedik)

Petang semalam sedang aku dodoi diri aku.., tiba-tiba talipon bimbit jenama NOKIA aku mengeluarkan bunyi lagu Anak Bocek

Aku pun terus bangun dari tilam dan terus bergegas ke meja untuk mendapatkan talipon bimbit aku,

Aku usha talipon bimbit aku



"ish..,siapa pulak SMS aku ni" gertak hati kecil aku

Aku dengan penuh yakin terus tekan read

Rupanya aku terima satu SMS dari kawan lama aku atau dalam bahasa orang putih girlfriend lama..

"Hurm..minah ni rupanya" kata hati kecil aku, aku sebagai kawan tetap la layan SMS dari dia...


**********************


Berikut adalah SMS antara aku dan kawan lama aku tu :


Lisa : salam naja, kenal lagi tak..?

Naja : Erm..kenal ler..Lisa kan..?

Lisa : owh..ada lagi simpan no i ek

Naja : ada ler...kenapa

Lisa : dengar dah dapat girlfriend..,tahniah ek..

Naja : Haah..nama dia Fashiha Radzi..Thanks.

Lisa : Malam ini i akan bernikah dengan Yusri u tau kan..?

Naja : Owh ek.., ok..tahniah

Lisa :  Kita masih kawan kan..?

Naja : K.

Lisa : Buat apa tu..??

Aku tak reply SMS last dia kerana aku lagi best melayan awek aku dari layan LISA SURIHANI


**********************

Kisah ini adalah KISAH BENAR..,terpulang nak percaya ker tidak.., tapi aku pasti 99% orang tak percaya yer dak..?? hahahaha

No comments: