Kelu Resah :)

hey peeps!! lame gile xupdate!!! hahaha...sbnr eh da lupe semua email aku.. puas aku pikir2!xdapat nk pkir2...last2 aku bukak yahoo mail balik... carik satu2 kat dalam inbox.. gilo kau 9000 lebih mails.. sepet =.= mate aku nak mencarik.. last2 jumpe jugak dekat belakang2 inbox.. damn man!klau aku tau baik aku selak dari belakang...hampeh boto..buang mase aku...lepas dah jumpe tergerak hati lah pulak nk mengedit blog ni.. :) semenjak dah xde keje ni kan?hahaha maklum lah saye dah single xbole nak buat ape lagi.. edit blog je lah..lame jugak edit nie..tahan sabar je lah kan..muak aku buat banyak kali xjadik.. akhr nyerr jadik juga :)) tapi simple je lah..aku bukan nyerr kreativ pon..tapi thanks dekat lyssasecret.com sebab banyak tutorial aku ambik kat situ lah..heheh!tapi bnyk style pompuan ==, kene la edit sndri.. banyak jugak la... k arr peeps penat suda :) bye bye geng!

No comments: