Episod Akhir

hey peeps!!! hari ni nk cite pasal aku brekk dgn nadia.. :( sedey ade jgak la.. tapi aku xnanges oke!haha ==,.. cume sebak je sebab banyak die tipu aku.. semalam paling bnyk.. 3kali.. dalam 1hari 3kali die tipu <---macam dialog sekali lagi cinte ==, hehe!nasib baik la aku ni kuat iman :)) sabar sabar je la..bia je lah ape die nak buat.. aku tak kesah la..jnji die dapat ape yg die nak..sbnr nyerr aku nk terime kasih dekat famly and kawan2 aku :)) bagi sokongan walaupun xmasok otak pon !hahaha...tapi aku suke korg semua.. :)) Korang buat aku tegelak semalam..terharu pon ade jgak.. nie taip ni pon ade sebak2 coz hepy ade fmly dgn kawan mcm ni.. aku rase aku lagi gembire macam ni..daripade xde perasaan.. sory guys sebab xlayan time aku couple..aku sbnr nyerr nk bgi tumpuan dekat si dia je.. tapi si dia tuh xperasan ape yg aku bagi.. k lah.. sampai ni je lah :)) bye

Assalamualaikum! peace yaww!

1 comment:

bazlaa (>_<) said...

lah , clash betol2x ke ja ? akak igt gurau2x je , story kat akak nanti ,