ketensionan berlaku

urgghhh...mcm2 tejadik pade bulan 3 nie...mule kene fitnah nan ckgu...ade ke patot kate aku beromen kat skola??sial betol lah..dah kene fitnah di pnggl eh makayah GFaku..=..=..tah ape die cite2 smpai fmly GFaku benci aku smpai sruh brekk...bengang gile2...xtau nk ckap lah...then gado nan akk nadia tuh lah...haish!sume nie bale nie!aku dah tak tau nk wad pe lah...otak klau bole pecah!aku ingt klau tdo ari nie,,esok eh bole ilang masalah..betambah masalah...pyh nk settle ken 1 per 1...then setiap ari gado2 nan nadia =(...xde niat pon nk gado...nie sume masalahletak at bahu je nie!1 bnde pon xselesai lagi...bole migrain lah cmni...HW bnyk lak tuh..folio geo nan sejarah lagi...tah mne 1 lah woi!!!!!!!2syen kat skola lagi...arrrghh!!anyone can help me plz!!!???setiap mlm nangis pasal bnyk sangat masalah!xpena kene mcm nie..tah ape slh aku kene timpe mcm nie...aku harap yg maha esa tlong lah jgn tambah ken masalah lagi...mati lagi bgoz lah..bnyk org da benci...1 bnde pon dah xbole nk selesai...tah ape jadik lepas nie xtau arr...hurm..

1 comment:

Fatin Adlina said...

Hey Nttenaja, rilex laa deq! Biase laa. Tu maknenye, ALLAH sayangkan Naja :)
Chill k?